24.09.2015

11 faktów o mnie

Ostatnio zmierzałam się z wieloma stresującymi pytaniami podczas rozmów kwalifikacyjnych. Nie dość, że odpowiadać musiałam w nieojczystym języku to same pytania były co najmniej podchwytliwe. Tym razem znowu na pytania odpowiadam, ale w dużo przyjemniejszej konwencji. I tak dowiedzieć się można 11 faktów na mój temat. Kto pyta i czemu odpowiadam? Dowiecie się w poście!


Basha została nominowana i zmierzyła się z pytaniami zadanymi przez I Am Young Wife.

W skrócie o co chodzi:

"Nominacja do Liebster Blog Award jest otrzymywana od innego blogera w ramach uznania za >>dobrze wykonaną robotę<<. Po odebraniu nagrody należy odpowiedzieć na 11 pytań otrzymanych od osoby, która Cię nominowała. Następnie Ty nominujesz 11 osób (informujesz je o tym) oraz zadajesz im 11 pytań. Nie wolno nominować bloga, który Cię nominował."

No to Basha:

1. Jeden przedmiot, który zabrałabyś na bezludną wyspę. Dlaczego właśnie ten?

Myśląc racjonalnie pewnie zdecydowałabym się na jakąś książkę-poradnik o tym jak przetrwać na bezludnej wyspie. Umiejętności surivalowych nie mam, skautem nigdy nie byłam i zakładam, że chcę przeżyć i ułożyć sobie życie na wyspie aż do momentu dramatycznej akcji ratunkowej zorganizowanej przez dzielnych (urodziwych) amerykańskich żołnierzy marynarki wojennej.

W wersji bardziej romantycznej wzięłabym po prostu dziennik, czyli puste kartki które z nudów mogłabym wypełniać własnym tekstem.

2. Miejsce na świecie, które chciałabyś jeszcze odwiedzić?

Lista jest długa i w miarę jak zagłębiam się w temat, przeglądam czyjeś zdjęcia z podróży, ciągle się powiększa. Tak naprawdę na mojej liście jest szeroko pojęte (Prawie)WSZYSTKO :) Wyślij mnie do Korei Północnej czy na Antarktydę a ja padnę z wdzięczności.

3. Najpiękniejsze miejsce, które do tej pory widziałaś?

Zdecydowanie zostałam powalona na kolana przez piękno wybrzeża na zachodzie Australii. Pewnie wiąże się to też z tym, że ogólnie był to bardzo szczęśliwy czas w moim życiu i ekipa która mi towarzyszyła także dopisała. Żadne zdjęcia nie oddają piękna, ciągnących się kilometrami pustych plaż Australii czy ich rafy koralowej, nurkowania z kolorowymi rybkami i olbrzymimi mantami.

4. Twój największy blogowy sukces to...

Przy zamieszczeniu każdego posta moim małym osobistym sukcesem jest to, że ktokolwiek moje wypociny w ogóle czyta:) Wprawdzie piszę głównie dla siebie i bliskich, ale wiele satysfakcji dają mi pozytywne komentarze od WAS!

5. Szybkie, proste i pyszne danie to...

Patrz punkt niżej. TAK ciasto to jak najbardziej danie. Przynajmniej w moim słowniku :)

6. Zapraszasz Teściową na obiad/deser/kolację. Czym ją zaskoczysz?

Moje ulubione, mega szybkie w wykonaniu czekoladowe ciasto z fasoli. Każdemu smakuje dopóki nie dowie się z czego tak naprawdę jest. :)

Przepis:
Do michy wrzucić w dowolnej kolejności i zmiksować:
-2 puszki fasoli czerwonej,
- pół tabliczki stopionej przestudzonej gorzkiej czekolady (lub też nie stopionej w zależności jakim mikserem dysponujecie),
- 3 jajka
- szklanka zmielonych dowolnych orzechów,
- 4 łyżki kakao,
- substancja słodząca (niekoniecznie, ok. 1/3 szklanki cukru czy innego słodu)
- pół płaskiej łyżeczki proszku do pieczenia

Piec około 45 minut w temperaturze 180 stopni. Voila!
Fasolowe ciasto a la brownie gotowe!

7. Kim chciałaś być jako dziecko?

Jako mała dziewczynka chciałam być Sailor Moon, przez jej umiejętność transformacji. Obecnie odkryłam, że wystarczy mocny makijaż i wymyślne ciuszki żeby dokonać dowolnej transformacji. :)

8. Twój sprawdzony urodowy trik?

Mój sprawdzony trik urodowy do domowy peeling kawowy. Kto nie zna już teraz mówię you welcome, bo to co robi ze skórą jest nadzwyczajne. Tani, łatwy w wykonaniu, pozostawia gładką skórę i rzekomo pomaga pozbyć się cellulitu. Nie wiem mój mnie za bardzo kocha żeby się go tak łatwo pozbyć. Kawę sypana zmieszać z cynamonem, żelem pod prysznic czy nawet samą wodą i wsmarować w odwłok. Efekt silky-smooth.

9. Must have w szafie każdej kobiety to...

Jeansy i T-Shirt, uniwersalne i wygodne. Odpowiednio skomponowane pasują nawet na eleganckie wyjście.

10. Kobieta, która Cię inspiruje/którą podziwiasz/którą naśladujesz to...?

Sylwia Szostak, którą obserwuje na Instagramie bardzo motywuje mnie do ruszenia się w bardziej kanapowo – leniwe dni. Jej sposób pisania bardzo do mnie przemawia. Oczywiście bywają dni, kiedy nawet selfie Sylwii nie pomoże a ja zamiast pakować w bicka, pakuję, ale rodzynki w czekoladzie.. Do tego Martyna Wojciechowska mój idol i bohater. Wielka podróżniczka pełna pozytywnej energii.

11. Cel w Twoim życiu, do którego dążysz to...

To jest dosyć trudne i osobiste pytanie. Zastanawiałam się chwile i nie wiem jak na nie odpowiedzieć żeby nie brzmiało tandetnie. :) Prawdą jest, że nie lubię planować i raczej przyjmuje to co mnie napotyka na drodze.


Moje pytania:
  1. Za czym tęsknisz najbardziej z bycia dzieckiem?
  2. Jeśli mógłbyś wybrać kim chciałbyś być w następnym życiu to byłbyś…?
  3. Z jakim bohaterem z bajki się identyfikujesz?
  4. Mając do wyboru być bez ręki albo bez nogi wybrałbyś...?
  5. Pytanie prawie jak z rozmowy kwalifikacyjnej: Gdzie widzisz siebie za 5 lat?
  6. Co najbardziej podoba Ci się u innych (cecha fizyczna)?
  7. Z którą z postaci z „Władcy Pierścieni” chciałbyś spędzić dzień i dlaczego?
  8. Co się stanie jak Batmana ugryzie Vampira?
  9. Dlaczego wszyscy superbohaterowie noszą majtki na spodnie?
  10. Czego życzyłbyś sobie spytany o jedno życzenie przez Dżina?
  11. Na jakie pytania nie lubisz odpowiadać? :D
Nie wszystkie dotyczą  poznania faktów o kimś. Bardziej ciekawi mnie sposób myślenia zapytanego. :)

NOMINUJĘ:

Lubię was wszystkich bardzo a nominowałam tych, o których myślę, że nominacji jeszcze nie dostali. Pokusiłby się ktoś jeszcze na odpowiedz na moje pytania? Zawsze można odpowiedzieć tylko na 11. :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz